finaaaah

Ja hejsan.
Min dag började klockan 7 (!!!) imorse ... kung! Gick ovanligt bra faktiskt, men fortfarande.. suck! haha. Jag tog mig iväg i tid iaf till kursen :)
Ja, och kursen var hur? fööör lång, men fortfarande intressant kan jag tycka. Det är galet vad störda människor det finns ute i världen.
Hade dock ett sär som satt bredvid mig som kommenterade EXAKT allt läraren sa. Och allt hon sa handlade om sig själv och hennes egna berättelser! Faktiskt - INGEN BRYR SIG!
t.o.m läraren blev less och avbröt henne mitt i hennes "grymma" berättelser och fortsatte prata om viktiga saker ;P

Jag for förbi matboa idag (ica) och hämtade ut mina skor från skopunkten som är AWESOME! Sjuktsjukt bekväma är dom och jag har haft på mig dom sen klockan 4 prick idag ;)

Kommentarer
Postat av: Elina

vadå för kurs?

2010-08-24 @ 21:10:48
URL: http://elinawikberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0