hej jag är en flicka på snart 18 jordsnurr..

jobbjobbjobb hela dagen! :)
Det var en rätt lugn dag så att det fungerade finfiint.
Kvällen, mina damer och herrar, kommer dock inte att bli lika lugn. Nejnej, Camilla fyller nämligen 18 imorgon och hon ska flirta sig in på krogen ikväll. Jajjemän, så nu taggar vi upp med en dusch alldeles strax ;)
Nackdelen är jobb imorgon, men som cornelia sa: "Man får faktiskt komma bakis på jobbet" ;) awesome.
Näe nu! DUSCH och leta kläder :D :D
Jag är 18 inatt!!!!! :D :D :D :D :D



Kommentarer
Postat av: Elina

sv; haha ja, men jag drack den ju inte för att bli full, jag drack den ju för det är gott ;)

2010-08-08 @ 18:43:25
URL: http://elinawikberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0