morgonpigg vare ja

Det är stålande väder idag och jag ligger och sover länge! Ah, fast så länge var det ju inte heller!
Idag hade jag planerat att städa mitt rum och klippa syrrans hår men det är för fint väder så vi får se hur det blir med det.
Kvällen kommer att erbjuda match på musköten 20.15 (för er som vill kolla ;)) och sedan mys med bejbi :D
Nu - frukost
justteeee, vi firade min födelsedag här om dagen och jag fick presenter :} lagomt nöjd! :D
hehe , vi fånade oss lite ... (A)
Jag fick bl.a en jättefin sminkpalett av sandra med 88 färger. Men den hade tydligen fraktas hårt så att några färger har ramlat bort/gått sönder som ni kanske ser. Supernöjd iaf!

Kommentarer
Postat av: hyllan

varför firade ni den så tidigt? :)

2010-08-05 @ 16:51:26
URL: http://hylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0