22 December

Fattaaaa va snabbt tiden har gått.. Om två dagar är det julafton! TVÅ DAGAR! Det är helt stört, började inte jag trean nyss? Har jag bara ett halvår kvar innan studenten? (Bojaaaah)

Idag åker jag hem till skogen och slår in lite julklappar och förmodligen äta tills jag spyr. Bokstavligt talat, haha. Och imorgon kommer bejbi till mig! wohooo
Min klänning ifrån gina tricot har kommit också. Min nyårsklänning. Jag hoppas hur mycket som helst att den ska passa och att den är fin och inte ful. För då blir jag ledsen påni. Nu vet ni, vi kaanske hörs sen om jag kommer ihåg (A)

Kommentarer
Postat av: Knutas

Lägg ut en bild på klänningen! :)

2010-12-22 @ 12:55:58
URL: http://knutsord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0