Day 1 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.

Bild från julafton
  1. Jag är sjukt paranoid då jag är ensam hemma
  2. Jag missar rätt ofta morgonlektionerna på skolan för att jag har det svårt att kliva upp
  3. Jag kan nästan sova hur länge som helst
  4. Har aldrig träffat min morfar för han bor i Australien
  5. Jag äger inget plagg som är helrosa
  6. Jag älskar att köpa massor av skor
  7. Jag älskar att retas
  8. Jag kan inte gå ensam och äta t.ex. lunch på stan för då känner jag mig mobbad
  9. Jag kan inte gå ensam när det är mörkt för då är jag heelt övertygad att någon förföljer mig eller att personen jag möter kommer att döda mig
  10. Jag är VÄRLDENS tidsoptimist
  11. Jag hatar kyla och snö
  12. Min framtid är död eftersom jag inte vet vad jag vill bli. Kommer sluta som städare på max ...
  13. Jag får dödsryckningar när jag ska sova
  14. Jag är smygförälskad i Beyoncé
  15. Jag hatar ljudet av när man ska plocka smågodis och så ska man ta något ur en låda med massa sura godisar i. Det lite raspiga och sträva ljudet... usch!

Kommentarer
Postat av: Alma

Haha åh jag är också smygförälskad i Beyoncé! och VÄRLDENS tidsoptimist.. men det visste vi ju redan:)

2010-12-30 @ 00:13:41
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0