hälgän

Min helg har varit sjukt underbar. Precis det jag behövde för att kunna må bra igen :) (inte dränkt i plugg)

I fredags så åkte jag med mamma hem till skogen och såg idolfinalen, åt upp mig som vanligt och bara var. Det var skönt att egentligen inte göra någonting!
lördagen följde jag med mina päron och julhandlade. Lite julklappar hit och dit. Mysigt och MYCKET folk!! Sedan for vi på max. nomnom. Första middagen - check ;) Dock en sallad.
Sen for vi till lägenheten där jag gjorde mig i ordning lite medan pappa drack öl och såg fotboll och mamma facebookade (ovanligt). Gulliga som dom var så skjutsade dom mig till mariehem där Astor och Tova bor där det var förfest. Jag höll på att skrämma skiten ur dom med plingklockan (A)
Efter ett tag när folk började bli lite onyktra var det dags för ett tärningsspel. På ena tärningen stod det typ "suck, lick, touch" osv och på den andra stod det "boobs, lips, nipples" osv. Såå den leken blev väldigt spännande med massa slickningar och ah, andra grejer.
Vid halv 8 så tog vi bussen till stan där Tova hade bokat bord på olles för 14 pers! haha.
Det var mycket trevligt folk och god mat (middag nr två). Senare på kvällen satt vi bara och drack lite drinkar och pratade om allt och ingenting. Mycket härligt! :D
Söndagen har varit chill som tusan. Vi vaknade och somnade och tillslut blev väl klockan 12 när vi klev upp. Käkade, låg i soffan och chillade, jag plockade grejer, tvättade, låg i soffan, tvättade, somnade i soffan på marcus, vaknade, marcus gick för att jaga kebabpizzan och jag tvättade lite mer.
Mer än så hände det inte ... haha. Men det är fett skönt :)
bilder snodda av Marre
Jag var tydligen asglad ....

oj nu ser jag hur lång det blev ... haha! Sorryy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0