Julafton 2010

Min julafton har varit mer än super. Det är alltid lika roligt att träffa släkten osv. Maten var sjukt god, godiset var sjukt gott och många fina julklappar fick jag ju också! Så alltid var bara super :)

såhär såg jag ut på julen
Julgranen med alla pakeet!
Jag, nerdränkt i papper osv

Mina presenter jag fick
fårskinstofflor!
900:- !
Hörlurar, 200 på hm och 200 på body shop
1300:- på blablabla (frisör)
Eltandborste
Och present från älsklingen <3

Jag är sjukt nöjd med alla klappar och hela julen :D

Kommentarer
Postat av: Malin Olofsson - frisörelev

fina julklappar! :) Tävla om att vinna en produkt ifrån Oriflame på min blogg! Tävlingen avslutas ikväll :)

2010-12-26 @ 16:24:22
URL: http://maalinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0