julmys

I helgen har jag haft en jättemysig och bra helg. Det började med i fredags, då var jag hemma i skogen och gjorde klart min nkrapport (okej inte så kult vare) och sen på lördagen körde jag in till stan för att möta upp fridor och elina. Det gick faktiskt överraskande bra eftersom jag inte hade kört på 2 månader! Iaf hos frida så bakade vi lussbullar, pepparkakor och knäck. jeeeétemysigt.
-
Vid halv 6 åkte jag och elina in till stan för att handla lite mat. Det går inte lätt att handla med 14 kronor på kortet ska jag tala om för er ....
När vi skamset gick till elinas place på teg så tjockade vi oss hela kvällen! nomnom. Jätttteeemycket middag och sen godis, glass, chips och dricka till det ;) Man kan inte vara smal med elina ...
Sen sov jag där och på söndag fick jag skjuts hem till haga igen till min finaste <3 det var också en sjukt mysigt dag med bara vi två.
jag hade en jättefin dinosaurieform till mina pepparkakor!

Kommentarer
Postat av: hyllan

tur att ni åt less fat chips iaf ! annars skulle de fan gått över styr :O

2010-12-01 @ 17:26:39
URL: http://hylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0