Mitt år 2010

hur har året 2010 varit för dig? - Dramatiskt, men sjukt bra
bättre än förra året? - helt klart
har du träffat några nya vänner? - Ja, många fina också!
någonting du aldrig kommer glömma från 2010? - När jag och Marcus träffades! 
har du flyttat under år 2010? - Njet, det har jag inte
har du hittat en ny låt som du älskar? - Det finns många
isåfall vilken? - bl.a. She's gone
har du kysst en främling? - haha nä det har jag inte xD 

KÄRLEK
hur har din kärlek varit 2010? - Både bra och dålig. Men blev helt underbar
har du varit kär? - Har och är
har du sagt jag älskar dig till någon? - ja, varje dag
har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja! 
har du haft ett hemligt förhållande? - Nej inte hemligt sådär, men förut i början så ville vi inte riktigt berätta det på en gång

SORG&HÄMND
har någon i din närhet tagit självmord? - nej lyckligtvis inte
har någon i din släkt avlidit? - Inte som jag står nära
har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - tyvärr, står på min lista innan jag dör
har du varit i slagsmål? - nej men lite roligt hade det varit

PERSONLIGT
har du gjort någonting du ångrar? - oja och inte bara ångrat det en gång heller 
isåfall vad? - det spelar ingen roll ... 
har du skämt ut dig? - Allt för ofta
har du ljugit för en vän? - tyvärr, men bara jag "måste"
har du varit ute en hel natt? - japp 
har du blivit tagen av polisen? - neh inte än ;)
har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - oja 

SKOLAN&FRITIDEN
vilken skola går du i? - Midgård, bara ett halvår kvar! :D 
har någon varit elak mot dig i skolan? - Säkert
hatar du någon i din skola? - njaa, inte direkt hatar
har du haft alla rätt på ett prov? - en gång i tiden ja
har du förlorat en vän? - kan man säga
har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - jag vet inte riktigt
har du gått bakom ryggen på en vän? - nä, tror inte det?
har du ljugit för en bästavän? - någon vit lögn kanske, men inte ljugit 
har du många killkompisar? - jadå, det är skönt med tanke på att tjejer är som dom är ... 

FEM SKULLE:
skulle du vilja vara längre? - nej jag är perfekt
skulle du vilja väga mer? - nej
skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? - va?
skulle du vilja ha sex med en kändis? - haha, om jag får välja person så
skulle du vilja dricka dig full nu? - nej usch, ska äta frukost snart

TIO KAN:
kan du röra på öronen? - lite 
kan du slicka dig på näsan? - nej min tunga är för kort :(
kan du kolla i kors med ögonen? - mer än man kanske ska kunna 
kan dina föräldrar lita på dig? - det tror och hoppas jag
kan du låta bli att prata på 4 timmar? - yes och det är rätt skönt
kan du vara på fest utan att dricka? - japp det går, men det är inte roligt
kan dina vänner lita på dig? - jaa, det hoppas jag iaf att dom kan
kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - ibland 


FEMTON HAR:
har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja 
har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja
har du ett syskon? - ja
har du varit full den här månaden? - typ inte? 
har dina föräldrar ljugit för dig? - på julen får alla ljuga
har du redan tröttnat på dom här frågorna? - men nanting xD
har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej, jag luktar prutt ur munnen
har du pussat någon som är fyra år äldre? - jaa
har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - nej
har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nepp
har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? - klart man undrar, men jag skulle aldrig prova
har du ljugit på någon fråga än då? - naaj

NITTON VEM:

vem är din bäste vän? - Typ Hanna & Elina_boy
vem älskar du? - massa människor och skor
vem vill du bli full med? - FORTFARANDE ELINAAA
vem är den bästa artisten? - finns många bra
vem pratade du senast i telefon med? - Elinaboooy
vem har du en liten crush i? - Kenny Leckremo
vem är snyggast i världen? - Min älskling <3
vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? - MÄH! inte okej ... någon utav mina närmaste kanske
vem är snällast i världen? - Oj, jag vet inte riktigt
vem vill du prata med? - Orkar inte prata med någon just nu
vem sov du med senast? - Marcus
vem såg du full senast? - Ehm, vet inte riktigt
vem vet allt om dig? - Typ Marcus, Hanna & Elina_booy
vem kysste du senast? - Marcus_giirl_96
vem kramade du senast? - Mackaaan
vem kan berätta allt för dig? - Fråga den perssan
vem kan du berätta allt för? - kanske inte precis ALLT, men annars de tre ovanstående 

ANNAT:
vad blir ditt namn baklänges? - allimaC
har du gjort en snöängel i år? - jepp, på fyllan 
hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? - några dagar, men inte 2010
har en dröm gått i uppfyllelse? - Faktiskt
tycker du att sengångare är söta? - Bara Zid
har du någon gång testat karate? - På idrotten ^^ 
första sporten du gick på? - fotboll!  
minimorötter eller pommes frites? - pommes (A)
vad längtar du mest till just nu? - Nyår 
hur gammal har du tänkt bli? - tillräckligt
har du haft vattkoppor? - Jepp 
vad drömde du inatt? - Jag kommer inte ihåg. 
vilken tv-serie är bäst? - oth , greys, satc
vad åt du senast? - mackaa
vad är du mest rädd för i hela världen? - olika grejer
läser du på baksidan av mjölkpaketen? - yess, lille norris är så söt
snyggaste läraren? - Erik Norrgård 
har du någon gång haft på dig ett par trosor? - njaaa, lite osäker där ... 
riktig gran eller plastgran? - plast!! :O
tänt eller släckt när du ska sova? - om jag sover ensam - lite tänt. Med någon - släckt
godaste drickan till frukosten? - Juice
har du spelat tjej i en teater? - haha nä, jag har spelat Noak ^^ Han var väl en redig man? 
duscha eller bada? - bada, åh jag vill ha ett badkar
har du gråtit i skolan nån gång? - jo ... haha lanrummet hanna .... 
hur tar du dig till jobbet? - ... gnugga det i ansiktet... för all del! 
sjunger du på toa? - Nej men i duschen
vilken färg har din jacka? - Grön/vit, Svart/blå, Svart/Svart
använder du långkallingar? - 100 par leggings
är du höjdrädd? - beror på hur högt det är
vilket land vill du åka till? - thailand just nu
vad var det senaste som fick dig att skratta? - Ellie_booy
vad ska du göra NU? - äta föfan :O
pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - haha, jo fast inte för tillfället. Nu rensar han pooop
har du sett din bästa vän gråta? - ja 
vilka vitaminer åt du när du va liten? - hahaha jo men det kommer jag ihåg. Nä, jag är senil
har du fått någon komplimang idag? - FAKTISKT! och klockan är bara tidigt än
har du varit med i en rättegång? - oj. nää 
är du polare med grannarna? - Värsta homiiees ;)
vilka språk talar din mamma? - svenska
vilka länder har du bott i? - sverige 
senaste piercingen? - naveln tror jag. Vill tungan också! 
när åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - igår 
gay? - alla gånger
har du däckat/spytt för att du druckit? - jo men inget jag är stolt över
har du täckt någons hus med toalettpapper? - nej , fan va dyrt
suger det här? - fett, jag gäspade just fett högt
har du varit på stranden? - Jepp fast nu är det lite för kallt för det
har du haft en stalker? - nej
minns du din/dina musiklärares namn? - yesbox, de bästa lärarna jag har haft 
hur bra är din syn? - 100%
har du varit på ett party? - nej .... :( jag är mobbad
skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? - Beror på hur stora dom är (A) det hade varit fett coolt
har du varit utomlands? - Ja, men inte 2010
vilket är de bästa bröllopet du vart på? - Ingela och Jörgens för det är de ända jag minns lite av
var är dina syskon just nu? - syrran är nog hemma i skogen och äter massa göttes
vilken tid gick du upp i morse? först halv 7 och sen typ 11
vad ska du göra i helgen? - det är nyår, så träffa massa folk, dricka, må bra, leva helt enkelt! 
vad står det i det fjärde smset i din inkorg? - "jaha :S Ja det måste du!"
när var du riktigt sjuk senast? - Det var längelänge sen
vem är den senaste kändisen du tog på? det vet jag inget om
vad finns i din bakficka? - har inga bakfickor
har du färglinser? - nej
vad gjorde du kl 2 inatt? - sov 
vad är det första du gör på morgonen? - kollar på klockan, klär på mig, går på toa
vad ska du göra efter det här? - Du är också senil, jag ska äta

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha jag dödde några gånger medan jag läste xD

2010-12-27 @ 17:06:18
URL: http://harryboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0