tidsfördriv igen

1. Har du ett par blåa string? - njeet
2. Vem var den senaste du pussade? - Marcus
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? – har inte mobilen bredvid mig + orkar inte räkna
4. Gillar du nån nu? - oja! 
5. Vad gjorde du inatt? - drömde roligt.
6. Och i förrgår natt? - blev arg på marcus för jag trodde att han åt banan i sängen.... 
7. Vad gör du innan du ska sova? – Borstar tänderna 
8. Kan du prata med din mamma om allt? - Ja-adå
9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? – Jaa, dom skulle väl ändå märka det tillslut ^^
10. Har du varit gravid? - nejnej
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? – Ja asså kanske. Det är ju som lite för tidigt just nu. 
12. Choklad eller glass? - Choklad alla gånger
13. Push-up eller T-shirtbh? - push-up tror jag 
14. String eller hipsters? - Hipsters. 
15. Stövlar eller gymnastikskor? - Inte gummistövlar. Fina stövlar
16. Kjol/klänning eller jeans? - klänning och jeansleggings 

Fem saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? – Yes, och är fortfarande 
2. Tror du på kärlek? - hur kan man inte?
3. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? –
tyvärr ... 
4. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - allt beror ju på omständigheterna. men i detta förhållande så ja
5. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - njaooee, kanske ... 

Tio saker ;
1. Kärlek eller pengar? -
Kärlek till pengar? Det går ju förfan inte att välja, det är ju olika viktiga grejer 
2. Vin eller öl? –
öleeh
3. Dag eller natt? -
Natt tror jag
4. One night stand eller förhållande? -
förhållande.
5. Tv eller internet? – Internet
6. Pepsi eller cola? -
Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? –
Det beror på humöret
8. Färgfoto eller svart och vita? – Det beror också på ...  
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face.
10. Bilddagboken eller myspace? - ingen av dom

Nio "Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut?
Nää, har inte smitit ut
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - I tankarna ja, men inte irl lixom
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? –Ja det är klart, jag är ju människa. 
4. Har du hoppat bungy jump? -
Nej men villvillvill! 
5. Har du nånsin varit med i en olycka? –
Nej det har jag inte
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Inte ens lite
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? –
Ojaaaa! Fast jag menar det egentligen inte 
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - haha nej 
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? – flera gånger om 

Nio Känslor
1. Saknar du någon just nu? –
Rätt många
2. Är du glad? – Funkar väl
3. Är du fundersam? - nja
4. Är du uttråkad? - Ganska ordentligt ja. 
5. Är du tysk? - jepp, jag och hitler ;) neeee
8. Är du fransk? - Nej  
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? -
Yesbox 

Om  dig.
1. Hur mycket är klockan just nu? –
13.25
2. Namn? – Erika Camilla Karlsson 
3. Vart bor du? – Tavelsjö, är på besök hos min bejbi en del också på Haga
4. Hur många barn vill du ha?
typ 2
5. Vill du gifta dig? - någon gång 
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär, annars blir man kladdig runt munnen. 
7. Har du ätit sushi? -ja men fyfaan va det smakar röv! 
8. Favoritglass? –
Finns måånga
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? -
inga tror jag
10. Humör? – neutral måste jag nog säga 
11. Skulle du vilja vara längre? -
nää, jag har en sån perfekt längd att det knappt finns
12. Skulle du vilja väga mer? - ah fast NÄÄÄ ;) hehe tagga julen ...  
13. Skulle du vilja ha sex nu? – hör och häpna så nej xD 
14. Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej. 

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? -
jaa  
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - mer än vad ni tror 
3. Har du syskon? -
ah en syster
4. Har du varit full den här månaden? -
ehm ... ah det har jag 
5. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? -
haha jaa eftersom att jag har bråttom
6. Har du borstat tänderna den senaste timmen? -
jepp
7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? –
haha jaa ^^ 
8. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? -
njeet
9. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? -
Näe.
10. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Nej. 
11. Har du ljugit på någon fråga än då? -
Nej, va tråkigt det hade varit 

VEM.
1. Vem älskar du?
Marcus, familjen, alla mina gosiga
2. Vem vill du bli full med? - ELINAAA! Såååå länge sen. Eller Hanna eller Alma! 
3. Vem är den bästa artisten? –
din mamma
4. Vem pratade du senast i telefon med? - Mamma.
5. Vem är snällast i världen? – Finns det såna människor?
6. Vem vill du prata med? –
Jag känner inte för att prata så mycket
7. Vem sov du senast med? - Marcus, ovanligt ^^ 
8. Vem såg dig full senast? -
Vet inte riktigt. Var ett tag sen
9. Vem vet allt om dig? -
Typ lilla Hanna
1O. Vem kramade du senast? - Marcus, eller ah han kramade mig när han skulle till jobbet och jag halvsov typ
11. Vem kan berätta allt för dig? – Men hur skulle jag kunna veta det egentligen? Dom kanske inte berättar allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0