mitt hjärta tar ett extra slag

De här låtarna får mig nästan tårögd och det behövs egentligen inga ord som kan beskriva hur sjukt awesome de är. När man lyssnar på dem på mp3/mobilen så åker ljudet upp näästan till max bara för att höra den sjukliga falsetten. Jag vill att dessa ska spelas på min begravning när jag dör, haha ^^ Fast det här är bara några få låtar!
H.E.A.T - cry i övik. Videobevis t.o.m (ja jag kände trumbeatet), men det var just den här låten och den här spelningen som fick mig att fastna totalt för gruppen och underbara sångaren Kenny <3

Kommentarer
Postat av: Brolle

Nocturnal rites är ju bäst!

2010-12-30 @ 04:00:03
Postat av: elinaaa

ÄLSKAR dina låååtvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

2010-12-30 @ 09:29:08
URL: http://elinawikberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0