vi har sprungit tills benen inte orkar mer

jag har just gjort livets dödslopp. Denna skolvecka har varit så otroligt påfrestande att det är nästan omöjligt att ta sig upp ur sängen på morgonen. Men nu kan vi iaf konstatera att det aldrig mer kommer att finnas Kultur och idéhistoria och svenska i mina kurser. Hur skönt?? Det är bara cirkus 5 inlämningar kvar nästa vecka SEN är det lov!
fyfan vad vi förtjänar det AR3A! Vi har jobbat på otroligt bra!

nu snart har jag min sista lektion för veckan, slutar 12. Och då ska alma och hanna hälsa på hemma på haga för att vi måste ju träna upp våra skills inför julgård på midgård med pepparkakshusbygge. Vi vann förra året! :D
ca såhär ska den se ut i år eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0