aldrig mer

hjälp mig!
Det är ju fan iskallt ute och jag dör. Imorse när jag vaknade (übertidigt) så stod den på -11! Hur trolig termometern är vet jag ju inte heller, men om den har vett att ha tvåsiffrigt i minusgrader ÄR DET KALLT.
-
Jag kanske inte nämnde i tidigare inlägg att jag nästan tog livet av mig när jag och bejbi såg Paranormal activity 1 igår kväll. Jag har hållit mig undan i 3 år från den filmen för att jag har tyckt att den har verkat för hemsk för mig och JA, den var förfärlig.
Eller jag tycker det. Det värsta som jag vet är spöken, att något kryper under täcket och att någon stirrar på en just vid sängen. GRATTIS Camilla, du fick allihopa i samma film! Haha, det kändes inte allt för kult.
Såååå inatt så har jag drömt mardrömmar och svettats som en gris. Jag var rädd också så jag låg typ i/på marcus och jag lovar och svär att det nästan rann svett för oss båda.
-
Jag har iaf lärt mig en läxa ^^
hjälp mig!
Det är ju fan iskallt ute och jag dör. Imorse när jag vaknade (übertidigt) så stod den på -11! Hur trolig termometern är vet jag ju inte heller, men om den har vett att ha tvåsiffrigt i minusgrader ÄR DET KALLT.
-
Jag kanske inte nämnde i tidigare inlägg att jag nästan tog livet av mig när jag och bejbi såg Paranormal activity 1 igår kväll. Jag har hållit mig undan i 3 år från den filmen för att jag har tyckt att den har verkat för hemsk för mig och JA, den var förfärlig.
Eller jag tycker det. Det värsta som jag vet är spöken, att något kryper under täcket och att någon stirrar på en just vid sängen. GRATTIS Camilla, du fick allihopa i samma film! Haha, det kändes inte allt för kult.
Såååå inatt så har jag drömt mardrömmar och svettats som en gris. Jag var rädd också så jag låg typ i/på marcus och jag lovar och svär att det nästan rann svett för oss båda.
-
Jag har iaf lärt mig en läxa ^^

Kommentarer
Postat av: Lodell

vart det 1an eller 2an du såg? ;P

2010-11-08 @ 20:38:38
URL: http://lodell.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahah jag dör.. tyckte det såg ut som att frida hade skrivit "vart det i 1an eller 2an du sov?"

2010-11-08 @ 20:53:32
URL: http://harryboi.blogg.se/
Postat av: Lodell

okejokej! jag såg den för jättelänge sen uppe i mackes biorum ;) hahaha inte kul vill jag lova...

2010-11-08 @ 21:31:45
URL: http://lodell.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv; bara för att jag är i en torr period just nu xD

2010-11-09 @ 15:59:03
URL: http://harryboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0