älskar skolan!

Jag sitter fortfarande på skolan och klockan är 17.33, jag slutade halv 4. Eftersom lägenheten har en brist på internet (eller så har min dator krupp) så kan jag inte använda datorn ät ål, så allt skolarbete måste jag göra på skolan. Suger fett! kan inte ens se greys.... oth o cougar town.
Tisdagar tycker jag alltid är värst, för att hela min dag består av historia. 3 långa lektioner.. Det är dock kultur-och idé historia och sen historia B, men det spelar ingen roll tycker jag. samesame!
-
Marcus fyller år idag btw, han önskar sig inget så han får skylla sig själv .... wahahha ;)
Nä nu ska jag bege mig mot haga där inte min fru är .... hon är på hockey i övik, sjukt ovärd och dum människa. Jag ska nog utföra lite kvinnomisshandel när hon kommer hem! Hon förtjänare :O Ingen som har en piska att låna ut?

Kommentarer
Postat av: JULBLOGGEN

sv: Man måste spara bilden och ladda upp den och sen lägga in adressen till den i skriptet. :)

2010-11-23 @ 20:25:58
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0