Det löste sig

som sagt har den här veckan varit helt åt pipan och den har tagit så mycket energi. Svenska nationella är över i både skriftliga och talet. Det är huuur skönt som helst. Jag kommer aldrig mer att ha nationella! Talet gick bra men jag var sjukt nervös, men aja, bortgjort iaf ;) Meeen idag är det fredag och nu återstår bara helgen.
-
ikväll ska jag hem till skogen och bara fredagsmysa med min familj. Och imorgon så styr marcus och linnea fest i kassjö. Blir nog kult :)
-
Igår shoppade jag lite också, en jacka och en klänning. Sådär ser jackan ut fast med vitt ludd istället. Klänningen kan jag fota ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Alma

s: Haha jag vet inte om du är seriös eller inte ;D



Vi klarade talet :D sista-minuten-brudarna klarade det!

2010-11-19 @ 14:41:45
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0