dj's !

Min kväll har varit långt ifrån död. Jag och min syster var ju dj's för låg-och mellanstadieelever för typ 6e året i rad :) Det är helt sjuuukt vad dom skriker och blir ledsna för dom är sämst på dansa (läs: springa) och sen är det tydligen aaaaskul att smälla massa ballonger och festispaket så att man får hjärtsnörp varje gång. Det är skön..T! Efter 15 minuter hade gått av denna kväll ville jag hem. Jag hade bestämt mig för att jag aldrig ska skaffa barn, PUNKT! Vafan, dom är ju bara dryga och kletar snor överallt...
-
Jag tjänade mig 400 spänn iaf och det vare värt :) Glömde kameran så ni får inte se hur det såg ut där, ägda. Wahahahahahahahahha. Näää men har ni sett att jag har ändrat lite på headern? Pheeent, tråkigt hade jag nog.
-
Sen en lite kult sak är att mina päron + sandra ska på ikea med min morbror och hans tjej (=jag får inte plats ....) är att jag vill ha mycketmycket grejer. Till både mitt nya rum på övervåningen och till marcus lägenhet. Nomnom, hoppas dom köper allting ÅT mig (A) tror ej, menmen ...
... ikea har inga skohorn på hemsidan ...
Bjuder på min favvobild! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0