-

goddag lever ni?
Jag fick iaf vakna upp 45 minuter innan jag skulle upp för att det var en jävel till traktor som skulle riva en jäkla massa asfalt JUST utanför lägenheten. Riktigt kuligt ^^ Det värsta var ju när jag klev upp då slutade det extremt höga ljudet ... haha lol på det!
-
Just nu sitter jag och väntar på att folket ska komma tillbaka från lunchen. Följde ej med för jag åt typ nyss frukost och får inte i mig mer mat för tillfället och eftersom det regnar så blir jag innekatt ;P
-
Efter skolan idag så ska jag möta upp mamma hos frissan och sen ska vi käka någonstans :) Det blir mysigt. Sen ska jag passa på att lösa in mitt studiebidrag som jag fick för ca 157,5 år sedan. Awesome
Nu vet ni nästan i detalj vad jag ska göra idag, kult va?
-
Förresten så vann jag Wildflower by Kenza -skor på tradera igår för 150 kr!!

Kommentarer
Postat av: Lodell

faaan va niceee bruden!!!

2010-10-19 @ 22:46:05
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0