även idag vill jag dö

Kan plugget ta slut någon gång? Det går ju fan inte att andas snart.
◊ Bildanalys
◊ seminarium imorgon på minst 1000 sidor
◊ göra om i projektplanen
◊ Lämna in webbdesigngrejset.
-
KULT! det där ska jag fixa IDAG ... IDAG människor ... Jag har dock varit flitig sen jag kom hem. Ah inte med plugget då, men jag har varit händig idag. Jag har putsat upp mina skor som blev förstörda i moppekraschen och några andra skor också förstås och sen har jag sytt mitt linne som var sönder då jag köpte det. Såatteeeh, nu äter jag lunch och så ska jag fortsätta skriva på bildanalysen. Det känns så otroligt kult om ni inte redan har fattat det ;)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0