fin update på flera dagar!

sårry för dålig uppdatering. No motivation förstår ni. Men nu kör vi update sen torsdags!!
-
Torsdag: Detta, mina vänner, var en väldigt bra dag kan jag lova er. Humöret var på topp och blev tuusen gånger bättre när jag fick tillbaka min krönika (som jag för övrigt fick mvg(!!) på) och att vi testade och beställde studentmössor! Dra mig baklänges va kult det var. Kanske inte just provningen, men just att man insåg att det inte är långt kvar tills vi verkligen går ut :D Sen är det ett stort fett PLUS att min mössa kommer att vara sjukt snygg (A)
google bild ^^
Fredag: Kom inte ihåg dan så mycket. Jo juste, hade en lektion och slutade 12. Det kändes fett värt och sen gick jag back to haga för att sova. Men jag hittade massa andra pyssliga saker att göra så det fick bli några timmar senare. Seeeeen, så blev jag fett stressad för att klockan blev lite mycket och jag skulle inte hinna äta, göra mig i ordning eller ngt inför utgång som då tidigare var planerat. stressastressa! Då jag stressar så blir jag på fett dåligt humör och när jag inte vill göra något men måste göra det iaf. Så arg som ett bi åkte jag bussen till stan och tog 1an ut till rödäng för att möta upp tjejerna för lite förfest hos Ida. Kult som alltid :)
Sen drog vi oss ut till 5ive där Nemo och Jockeboi skulle vara ... dom gömde sig tror jag. Men sen kom iaf min bejbi dit, vilket gjorde hela min kväll och det ägde bara :D
När klockan började ticka iväg så gick jag och marcus hem. Det var sjukt skönt att gå ute den natten. Det blåste inte och det var helt lagomt på alla sätt. Vi gjorde snöänglar! haha
Lördag: Även kallad tjockardagen för oss. Det var marcus tur att bjuda på pizza till lunch/frukost sådär mitt på dagen då man orkade dra sig upp. Fett gött! Nämen dagen spenderades i stort sätt till att fetta sig i soffan. Tanken var att vi skulle fara till tova och astor men marcus fick fara ensam för jag fick väärldens humörsvängningar den kvällen och blev sjukt jäkla arg av ingen anledning alls, sen blev jag ledsen och började gråta. Asså ah .. lika bra att inte fara iväg kände jag.
Söndag: Tvättdagen ja. Ytterst roligt. Söndagarna brukar spenderas i tvättstugan för att lukta på alla fräscha underkläder, hehe .. nej usch! Sen så var denna dag också i stort sätt degig men fortfarande sjukt mysig. Förutom på kvällen när vi skulle gå och lägga oss då jag också fick världens humörsvängning.. vafan händer? Först glad, sen ledsen, arg, förbannad, lugn, hög(typ), ledsen, vanlig ...... kan ana att det har något med veckan som kommer om ni flickor förstår vad jag menar ;)

Det var allt!! Pheewww, skavsår på fingrarna jao. Ah fast näe. Camilla ska ta tag i och skriva sitt tal hon ska hålla på torsdag :O :O Jaaaa, jag kommer bajsa i byxan när jag står där ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0