hata rubriker xD

pruttnötar!
Jag är så trött att jag kan svimma, shit! Inte okej... För tillfället sitter jag i sängen och försöker hålla upp ögonen! haha, hur kan det ha gått såhär ? Får man ens vara såhär trött? Är det lagligt?
nåväl.. Om ett litet tag ska jag dra mig till staden för att möta upp Cornelia för att prata om PA100. Hoppas vi ska äta något för att jag har inte ätit något på hela dagen xD haha (var trött imorse också)
Sen ikväll blire ej utgång eller jo, men denna gång till sordinstråket 15 (om jag minns rätt) där lillalillaHylander befinner sig. Den stackaren har ju stukat sin krokiga fot så det blir en hemmakväll! :D SKÖNT!

nä nu ska jag leka pirat på internätet och sedan kila iväg! SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0