lååång text

ja hejsan mina prinsar och prinsipessor :D
Min gårdag var bra eller ah rättare sagt kvällen blev bra. Hela dagen var jag ju äckligt trött!
Menmen, det började med att jag kom hem och chillade till typ 5 halv 6 kanske? Och sen drog jag min feta röv till hylander och åtade mat där :D Sen forde vi på affären och köpte kladdkakeingridienser för att vi skulle göra en kladdis till hennes mamma till idag (hon hade någon grej på g) och seeeeen åt vi massa choklad (heheheheh!!!) och sen hoppade hon på bussen till staden för att fara på bowlinghallen med några kompisar. Jag tog moppen hem till marcus och alla andra som var här och drack massa öl och var högljudda ;) haha.
--------------
Sen vid kanske halv 10 så drog vi också oss (jag och alla pöjka) till bowlinghallen! Roligt!!
Jag vann över marcus första gången! VIKTIGT :D Och över victor men han var så söt så det gjorde ingenting ;)
----------------
Sen tog vi en promenad hem till marcus från bowlingen vilket tog ett tag ^^ hehe. aaaaand theeeen, så ville alla ha hamburgare, så frugan ställde sig och stekte till alla. Förutom jag som låg avdankad i sängen och ville sova ;)
--------------
Sen for alla utom matte och victor som var YTTERST irriterande när dom satt och lyssnade på musik och sjöng klockan nästan 3 på natten när vi ville sova........ hehe :P
------------
och nu är alla borta och jag ska ta mig en dusch för jag luktar usch! rimmarNNN.
------------
inga bilder togs dock av någon anledning ... NÄe nu måste jag avsluta för jag behöver sååå gå på toa (A)
puss

Kommentarer
Postat av: anonym

Så det hade varit bättre om de stängt av musiken och lyssnat på ngt mer lokalt? Hehe :p

2010-10-02 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0