segaråttan jao

ja hallå , internet dampade sönder för mig igår så jag kunde inte skriva ett litet inlägg! Suck på den.
Idag så var jag sååååå nära att skita i skolan för att jag var såå trött! Fast det var jag inte men jag orkade faktiskt bara inte. Haha, sjukt lat är jag! Men jag har ganska mycket att göra i skolan så jag kunde ha jobbat med det iaf! :)

ajaa, nu är jag på skolan och äter onyttigheter bara för att jag förtjänar det. eller ngt ... Nä men jag har 3 timmars hål så då är äta det bästa sättet att fördriva tiden ;P not.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Men du sket ju på skolan! :D hahahaha

2010-10-06 @ 16:09:34
URL: http://josefinehammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0