svanseeen

Vill ni höra något plågsamt? Ja det vet jag att ni vill.
för några veckor sedan så började jag få ont i min svanskota och jag var helt säker på att det skulle gå över. HA HA säger jag till mig själv i efterhand. Jag har haft ont sen dess och kan inte sitta normalt utan att dö en smula och det gör ont att bajsa! Hur kult?? Inte överdrivet.
-
Så jag googlade för att se vad jag skulle göra åt saken samt om det fanns symptom eller ngt. Meeeen, då läste jag att om man går på undersökning så kommer dom att känna på både utsidan och insidan = Stoppa in handen i röven ..... ah fast NÄE det kommer ju inte att hända .... suuuuuucccckkk!! Hur länge ska jag ha ont? Ibland gör det fan ont i att ligga ner xD
-
taggaaah ! :D
Vad händer på halloween förresten?? Allting är ju helt dött förutom krogen typ ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0