jag är bra på att uppdatera ..

ja hejsan mina coola nissar! Jag lever, wohooo ;D ja jag är sämst på att uppdatera och detta fick bekräftat av lilla hanna luna i fredags ;) kanske ska man ta tag i det?
---
Men iaf, i fredags så var jag hemma hos marcus, åtade middag och bara ägde. Sen gjorde jag mig i ordning för att dra vidare till Hylander. Jag tog då moppen (dåligt val) dit och på vägen dit lyckades jag halka fint med moppen och gled några meter på marken och hade det allmänt skönt på marken ^^ Slog i mitt vänstra ben lite fint och har ont, men det kunde inte stoppa mig. Vi for till Nanny på grubbe och förfestade med skönt folk och sedan drog vi till 5ive och dansade. Sjuuukt varmt!! :D Men så sjukt awesome kväll! Synd bara att det fanns en stämningsförstörare, men det får man leva med :)
---
Lördags! ÅH den bästa för -och eftermiddagen på otroooligt länge! Jag var hos marcus och vi låg i soffan typ hela dagen och bara mös. Gjorde verkligen ingenting :D Min bästa <3
Sen kom mina päron och hämtade mig för lite bowling med stenlunds, kul att träffas igen. Sen for vi och käkade och sen hem till skogen ......... gaah! Sjukt skönt säng har jag iaf (A) Sov som en stock :D dock sög det utan boyfirend menmen.
---
Imorgon ska jag tillbaka till staden och pappa skjutsar in mig! :D Aaaawesome!
Bilder har jag dock inte från helgen på alla men det får ni leva med! Heeejs
---

Kommentarer
Postat av: Anonym

Camilla du är söt!

2010-10-10 @ 21:23:48
Postat av: Alma

Det var från mig...

2010-10-10 @ 21:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0