49 frågor!

1. Namn jag lyssnar till: Ehm, camilla och lillan som farmor och farfar säger
2. Någonting jag tycker om med mig själv: haha ööh, att jag är så energisk av mig (A)
3.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: åh, orka ...nästa ;)
4. Detta är jag rädd för: Saker under sängen, ormar osv
5. Tre saker jag vill ha varje dag: s**, sol, mat!


6. Tre saker jag absolut inte kan göra: se en skräckfilm ensam, plugga och träna frivilligt
7. Detta tycker jag om att göra: Sova, spela fossibolli, vara med folket jag älskar
8. Detta vill jag göra just nu: fara till bejbi
9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: Ensamhet
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: haha oj, tror han har allt (A)
12. Är jag kär just nu? ojaa!
13. Jag vill gifta mig: kanske inte imorgon, men någon dag ja!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: typ allt?


15. Min käraste ägodel: mobilen kanske (..) om det är saker vi snackar om
16. Något jag vill ha i present: Ett gulligt litet lamm
17. Detta har jag på mig just nu: stor munkjacka och mjukisbyxor
18. Favoritkläder : fina kläder och klackar
19. Favoritdjur: kissemissar
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: oj, det beror helt på.
21. Favoritlåt just nu: Taylor Swift - Mine
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: foto/webbdesign är roligast och tråkiast är nog historia
23. Stjärntecken: Lejon
24. En bok jag älskar: Hur kär får man bli?
25. En film jag älskar: if only
26. Tv-program jag gillar: OTH, Grey's, cougar town, solsidan
27. Favoritdoft: I parfymväg är det just nu Naomi - at night
28. Detta äter jag gärna; Kinamat
29. Dricker helst: Cola, fanta


30. Favoritgodis: Choklad, sura!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, Grekland, Turkiet
32. Färg på mina ögon: Blå
33. Min längd: Sist var det iaf 162,7
34. Jag tror på: att jag vill utomlands
35. Jag spelar: Market street på fb (A)
36. Person jag beundrar: har typ aldrig sagt det men Beyoncé tycker jag är grym
37. Så här bor jag: i ett hus på landet ....
39. Det här tänder mig: eld?


40. Det här gör mig avtänd: brandsläckaren
41. Favoritfärg: marinblått eller rött
42. Favoritcitat: tror jag ej har något
43. En hemlighet jag vet: Dolly Parton sover på rygg :O
44. Bästa present jag fått: Min kamera eller ett speciellt halsband
45. Senast köpta skiva:typ hits for kids när jag var typ 2 ;)


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina extremt fina fötter
47.
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: hehe
48. Udda förmåga/egenskap: jag kan räcka "fuck you" med mina högra tår ;)
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel , för då får man bajsa på alla från luften

50. Vad lyssnar du på just nu?: Miley Cyrus - hoedown throwdown haha

Kommentarer
Postat av: Ellie boy

Alltså camilla.. du kan inte vara 163,7 när du är typ kortare än mig och jag är inte ens 162 xD



Denna ska jag sno btw. hehehhe

2010-09-14 @ 00:05:26
URL: http://elinawikberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0