jag äger idag

godmorgon mina sköna bönor.
Ibland ska man ha tur när man ska till skolan. Det hade iaf jag imorse! Jag var hos marcus och kände att det skulle vara jätteskönt att gå till skolan, vilket jag också gjorde, annars skulle jag ha kört moppe. Och på väg till skolan så såg jag en jäävla massa poliskontroller som stod där med sin laser och haffade folk som körde för snabbt!!! Tuuuur ska man ha :D Aldrig jag åker dit igen ...

Nog om de. Jag kom hit INNAN lektionen hade börjat - KANONKUL! Bra gjort av mig känner jag.
Så just nu har jag kultur och idéhistoria där vi har analyserat bilder från barock och rokoko :) Lite intressant är de.
Men nu snart är det lunch, säkert ngt snusk idag igen ;)

Kommentarer
Postat av: Elina

sv; hehe såkalrt jag minns. det är ju oförglömligt..

2010-09-28 @ 15:07:39
URL: http://elinawikberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0