va hénde??

godmorgon!
Jag känner mig utvilad (???) och klev upp ca 20 över 6 när min bejbi drog till jobbet. Det gick som inte att sova mer! Otroligt. Det här kommer att straffa sig idag och då kommer jag att bli tvärtrött som vanligt ^^ haha.
Förövrigt så har vi en sjukt pissig dag kan jag tycka och dagens lektioner kan gå och köra upp något i körsbärsdalen. Mhm..

Förresten, min hårddisk som hade näääästan kraschat, har pappa lyckats få ut lite bilder ifrån. Självklart har det blivit endel bortfall, men sånt man får ta om man inte gör en backup då och då ;P haha



Nu ska jag springa till badrummet och sminka mig en skvätt , åker om fasn ..... typ 10 min!! :O Hahah lär ju gå som det brukar (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0