dagens mode

Jag måste säga fuckfuckfuck på dagens badmode. Hur kul äre att alla bikinisar ska vara i modellen bandeau?? Kan ingen tänka på oss med lite större bröst? Man ser på alla som inte har några bröst ba: "åh så himla fin bikini, nu ska jag också testa en" *testar* faaaan, mina pattar hänger alltså ner till golvet xD haha, närå.
Till och börja med så kan jag inte ha någon normal storlek typ som 36/38 utan jag måste typ ha 42 pga storleken och då blir ju storleken ALLDELES för stor runt om.
Jepp, detta var dagens i-landsproblem. När jag blir äldre då ska jag fan spara ihop pengar och göra mindre bröst. Så det så.
Åh så snygg, fuck you kvinna utan bröst.....

Kommentarer
Postat av: evelina

har exakt samma problem! :O

2011-04-20 @ 17:40:27
Postat av: Hanna

du får köra på sport bh i sommar alltså ;)

2011-04-20 @ 18:44:00
URL: http://harryboi.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det där suger fan :(

2011-04-26 @ 20:21:53
URL: http://ligglagt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0