Felsägningar!

Åhh det har varit sjukt roligt i skolan idag och jag har skrattat typ hela tiden.. Okej inte riktigt, men kul hare varit! :D En jätterolig händelse var när vi snackade om en person som kallades för "riskokarn" och då sa alma:
Alma: Nää, men va taskigt.. (eller något liknande)
Jag: Vadå, är du kompis med en riskokare?

HAHAHAH årets felsägning, det skulle självklart vara "är du kompis med henne?" och sen, är du kompis med EN riskokare, inte är du kompis med riskokarn xD otroligt mycket lol!

Sen var det jättekul när josse skulle nämna Egil och då sa hon "fråga the eagle" ;) Oj vad vi har skrattat!
Nästan så att jag får magrutor :D

Kommentarer
Postat av: Josse

sv: nä jag bråkade med pappa när jag kom hem och kände ba att humöret nådde botten då..

2011-04-12 @ 22:24:10
URL: http://josefinehammarstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0