helgens bravader

Hallååå, jag har ju fan inte bloggat på hela helgen xD sorry för det lixom.
Kan dra igenom lite snabbt vad som har hänt. I fredags så var jag hemma för jag orkade inte göra något.
I lördags så storstädade jag lägenheten från topp till tå och på kvällen cyklade vi iväg till astor för en spel/chill- kväll.
I söndags så vaknade jag tidigt och gick och tvättade osv, gick och la mig med älskling igen och sen var vi fast där hela dagen xD
Så jag tycker att det har varit en otroligt bra helg faktiskt :D Helt lagomt på alla de sätt och vis. Och nu vidare till dagens sysslor. Det som står på agendan idag är:
* Klä på mig och äta

* Vika tvätt

* göra bort pa100

* körkortsteori
Såatteeh, det är bara att köra igång då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0