lål

he he he he he , jag gör allt för att undvika att göra historian.... he he he busig jag är! Nä, men jag har faktiskt gjort en fråga och den tog 1000 år. Med tanke på att vi bara har powerpoints att gå efter då ingen bra information finns på internet och vi inte har någon bok, så tar det ganska lång tid ^^ Men jag är på fråga 4/6 iaf, mer än hälften ;)
vill ni se en fråga kanske? JAA det vill ni
" Under medeltiden samarbetade två olika rättssystem – den andliga och den världsliga. Diskutera skillnaderna mellan dem gällande synen på brott och straff, ge exempel och diskutera vilken inverkan dessa system hade på samhället."
- Jag gjorde just den frågan och inte faan kan jag diskutera om samhället osv .... otroligt mycket lol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0