onsdag

Haha åh så otroligt lol. När jag kom hem från körskolan så tänkte jag att jag skulle lägga mig i sängen och sova typ 1.5 timme tills lektionen börjar. Tror ni det gick bra? Först fick jag ett sms av en okänd som skickade fel, sen ringde körskolan, sen smsade syrran..... poppis iaf xD Det gick inte bra o sova iaf (A)
Nu har jag kommit hem från skolan där vi fotade varandra. Den här gången skulle vi fota med omgivnignen och våra intressen :P Väldigt ... speciellt. Nä men det var kult.
Nurååå? Pluggapluggaplugggaaaaa ;) Bara att göra det ba. Jag har ett hemprov i kristendom som ska in imorgon, kanon. Nu ska vi börja ^^
lycka till camilla,  tackarrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0