Söndag

god mårning lövers.
Idag är det en inge bra dag= söndag. Det innebär, tvättning, städning och plugg. Lövli xD
Min tanke var att ta tag i hemprovet som ska in idag/natt. Det känns som ett måste... hehe.
Annars då? Jora, jag är inte bakis vilket känns oerhört jävla skönt!

Åh jag måste bara berätta hur läskigt den här dagen började! :O
Det började med att jag vaknade imorse och log lite smått för mig själv för att jag och marcus hade fått en liten bebbe (i drömmen då). Sen satte jag på tvn och där var det "fraiser" och då handlade det om bebisar, efter det programmet så var det "saturday night live" och där var det massa bebisar, sen gick jag till datorn och då stod det på en skvallerblogg om någon bebis, sen kollade jag på tvn igen och då vare om någon bäbis! :O VAFAAN?! Äre här ett tecken eller vadå? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0