the walking dead

god morgon, nä fy i helvettet heller att det är en god morgon. Jag är så jävla trött jag vill dö på mig själv. Jag har bara 2 lektioner idag, varav en på morgonen och en på eftermiddagen. Om jag inte hade haft körlektion (min sista) nu istället för första lektionen, hade jag fan sovit tills nästa lektion hade börjat! fyyyy så skönt.
Jag satt och pluggade in i det sista igår kväll och huvudet blev tillslult som en seg gröt. Tillslut orkade jag inte bry mig vad det stod ;P haha. Inte bra.. Men iaf, sen när jag skulle sova så hade jag så sjukt mycket tankar i huvudet så det var svårt att somna trots jag var så trött.
Nä nu ska jag försöka komma till liv innan jag cyklar iväg till körskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0