tiiiidsfördriv

Tänker du på/att:
Allt löser sig med tiden? Ja, det brukar bli så
Någon speciell just nu? Alltid på en speciell!
Isåfall, vem? Min bäjb jööh
Ett liv efter döden? Ja på något vänster, men jag vet inte vad
Tiden läker alla sår? beror på såret
Pengar är lycka? För mig är det det då jag har så lite
Utseendet är allt? Absolut inte. Är utan smink i skolan idag (Y) känner mig fett naken dock..

Vad:

Är din favorit mat? Kanske en hest?
Har du för tröjstorlek? det beror på vad för kläder. allt från xs - m typ
Har du för skostorlek? storfotN som jag är - 36
Har du för underkläder på dig? Rosa bh och rosa otroligt sexiga spetstrosor. Ja justee hoppas du blev till dig
Gör du just nu? Inte samhällsen som jag bör iaf...
Ligger till vänster om dig? Min jacka
Lyssnar du på just nu? Josefine snackar om något hon ska köpa för 400:- istället för 800:- 

Utseende:

Längd? 162,7 
Vikt? väger mig ej ;P 
Hårfärg? råttfärgad. Men atm brunt
Hårlängd? ehm, halvers?
Fräknar? nöpe, fläckfri som jag är
Piercing? öronen, naveln, tungan
Tatuering? Nej, men jag vill nununununu
Ögonfärg? Blåa, men vill ha bruna!

Senaste:

Personen du kramade? Min bejb som for till jobbet imorse
Personen du tänkte på? körskoleläraren... inge snusk nu :O
Person du skrev med på msn? Syrran
Personen du var med? marcus är jag som med varje kväll... men annars elinaboy
Djuret du köpte? har nog aldrig köpt ett djur. Har fått dom gratis
Maten du åt? Baguette! nomnom
Gången du spydde? ehm några helger sedan då mitt huvud sprängdes på krogen ni vet 

Har:
Du suttit i fängelse? nääää inte än ;)
Du åkt ambulans? nej! 
Du haft sex med någon de senaste 3 veckorna? eeh ah xD 
Du svimmat? tror inte det
Delat säng med någon av de motsatta könet? varje kväll ;P
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan? djess
Delat säng med någon av samma kön? haha jaa lol!
Fått IG i betyg? aldrig i slutbetyg
Fått MVG i betyg? yesbox
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad? haha nej men fan va kul 
Blivit polisanmäld? nä, jag är en snel phlikka
Nakenbilder på dig själv på datorn? ehm, inte alla dagar ;) ne det gör jag inte
Du sjungit i duschen? Jepp! låter inte bra dock
Stått på en scen och uppträtt? hahah jaa... 
Spelat in en film? japp

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; haha vet... tror du jag har ångest över vad jag ska köpa till han kanske xD

2011-04-05 @ 12:14:55
URL: http://harryboi.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv; inte okej xD haha men det är sååå mycket lättare att köpa till en tjej :O

2011-04-05 @ 18:02:46
URL: http://harryboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0