helgen

Den här helgen har varit ... speciell.
Jag önskar att jag hade försvunnit denna vecka så då hade kanske ingenting hänt.
Som jag sa så klantade jag mig ordentligt och ja, det är det som är problemet just nu. Skönt!
Fredagen: Bjöd på chill-fest hos Astor o Tova på mariehem. Det började bra men ah, slutade inte så jäkla bra. Jag var arg.. jävligt arg och inte nog med det så träffade jag en person som jag inte hade viljat. Haha, att vissa kan vara så gnälliga ^^
Lördagen: Bjöd på förfest hos Hylander och sedan skulle det bli utgång på five. Vi fick stå och vänta i kö i typ 1 timme och sen var det smockfullt. Sen var inte jag på samma alkoholnivå som resten var så jag drog väldigt snabbt. Lika bra!
Söndag: Tvättning, städning och en jääääkla lång tystnad.
*
Tragiskt inlägg och ni fattar säkert 0, men nu får det bli såhär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0