tjoohooo

Hejhejhallå på er sötfisar!
Jag åt just lunch så jag håller på att spricka :( haha i-landsproblem..
Meeeeen det jag tänkte säga till er är att jag har varit så extremt jävla snäll (tydligen) så att min syster bjuder mig på en utlandsresa till Turkiet! Vi åker nu på fredag och kommer hem nästa. Heelt galet :D Så idag har jag varit och köpt lite behöva-saker och sen växla pengar. Rätt mycket pengar då jag bara behöver stå för handpenningen, men min tanke flödar lite iväg till att göra en tatuering ;) Men vi får se...
*
Idag börjar jag 16.15 så jag har haft hela dagen på mig att göra roligheter. Jag passade på att fara till Din sko och byta ett par skor jag fick av min finaste svärmor. Tackar ännu en gång för dom!
Nu ska jag sätta fart med att diska, städa och packa innan jag beger mig till jobbet :)
HanE

Dessa fick följa med mig hem. Alla säljer ju bara höstskor nu! :O Dom är finare irl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0