update

hej på er igen.
Idag är det precis en vecka sedan jag skrev i bloggen, haha dåligt xD Men jag kan uppdatera er lite om vad som har hänt.
Jobb fram till fredag då jag har varit ledig hela helgen + idag!
I fredags hade jag och marcus 1 år tillsammans :) Då gick vi ut o åt på en kinaresturang och sen visste vi inte vad vi skulle göra, så vi hälsade på Peter o Skinkan där rätt många var. Supertrevligt var det! :)
*
På lördagen så gjorde vi inte så mycket fram till kl. halv 4 kanske. Sen kom mina föräldrar o hälsade på lite o åt en god blåbärspaj jag hade gjort. Sedan skjutsade jag oss (mamma pappa o jag) ut till grubbe där det var lite grillning o förfest med sköna människor. Efter ett tag kom det arbetskompisar och det var jättetrevligt. Men vid halv 9 drog jag mig till rödäng där viktor hade partaj. Jag var nykter vilket ändå nu i efterhand var rätt skönt. ;) Jag var taxi åt mina päron hela kvällen nämligen.
*
sen igår var det surströmming hemma hos mig i tavelsjö samt lite smått firande av mig. Fick pengar av min farbror (Y) kuung!
Jag o Makkan sov där också o åkte hem idag :) Har dock inga bilder sen helgen alls.. sköönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0