Nattinlägg

tjoooooo!
Redan nu är jag hemkommen från en mycket trevlig kväll med elina, towe, agnes, frida, marcus osv :D Det måste verkligen göras oftare! Även fast jag fick en del knytnävesslag av Towe så tycker jag om henne iaf ;) Hon är bara lite våldsam på fyllan... (A)
Nä men jag ska ju inte ljuga, jag är inte alls nykter på långa vägar såatteeeeh, stavfel - here I come ;P
Alldeles strax hade jag nog tänkt att sova, ska få i mig lite mat först. Marcus den galningen fixar en vägg i badrummet just nu, även han är lite på fyllan (inte lika mycket som jag då).
Skulle bara säga att jag har haft en trevlig kväll :)
Såhär såg jag ut ikväll :) Och ja, bilden är suddig för att det är en sådan inställning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0