2011

1. Hur har år 2011 varit för dig? – Väldigt speciellt..
2. Bättre än förra året? – Långt ifrån
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? – noope
4. Dog någon som stod dig nära? – Nej tack o lov
5. Vilka länder besökte du? – Turkiet
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? – Ja, listan kan göras lång och oändlig
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? - 22 september
8. Vad var din största framgång 2011? – Hittade jobb, lägenhet och tog körkortet
9. Största misstaget? – Att jag ska ha en sån jävla glapp mun

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? – jodå, det är jag duktig på
11. Bästa köpet? – Är säkert några skor eller ngt
12. Vad spenderade du mest pengar på? – Shopping, mat, behövligheter och nöjen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? – Det gjorde det säkert
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? – Alldeles för många för att jag ska orka räkna upp dom
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Ledsnare detta år tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? – Tänkt konsekvent
17. Vad önskar du att du gjort mindre? – slösat pengar osv

18. Hur tillbringar du nyår? – Med Elin
19. Blev du kär i år? – Ja och nej
20. Favoritprogram på TV? – Family guy får mig alltid o le lite iaf
21. Bästa boken du läste i år? – "Varför gråter inte Emma"
22. Största musikaliska upptäckten? – Rihanna tror jag. Hon alltid varit bra osv, men tänkte aldrig på det för än i år
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – En fin dag helt enkelt
25. Något du önskade dig men inte fick? – kommer inte ihåg...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? – Var hemma i Tavelsjö med fina släkten och hade det mys
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – Kan jag lova och väldigt mycket också
28. Har du flyttat under 2011? – Det har jag. Alldeles nyss
29. Vad fick dig att må bra? – familjen, vänner, sommaren, fester
30. Vilken kändis var du mest sugen på? – Ingen kan jag tala om xD
31. Vem saknade du? – Många i olika perioder tror jag
32. Nya människor du träffade? – Bl.a Elin blev som en ny människa för mig. Min andra halva :) Sen massa andra också
33. Har du kysst en främling i år? – haha det har jag säkert
34. Har du varit ute en hel natt? – jepp
35. Har du sovit i samma säng som någon med motsatt kön? – det också
36. Har du varit full 2011 – Kan jag lova
37. Har en dröm gått i uppfyllelse? – Nej inte alls
38. Har du blivit tagen av polisen? – noope
39. Ser du fram emot 2012 – Yes. 2011 har varit ett totalt skitår, så jag ser framemot en ny start! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0