Moppen och jag vi är goda vänner fast än mycket olika, vi tycker om olika saker..

Idag har det inte varit min dag! Det känns som om jag oftast börjar med den meningen. Hmm, bara klantig dårå.. SKönt.
Nä men dagen började med att jag gick upp på Paus vid 10.30 kanske (började 11.00) för att vara i god tid osv. Jag satte på kaffet det första jag gjorde och dom som stängde hade inte tömt den, så jag skulle fylla den och gå till omklädningsrummet för att hänga av mig kläderna. När jag kommer tillbaka så ser jag kaffe över hela golvet och diskbänken osv. Kul kuul kuuul! Fick stå o moppa golvet i 100 år....
Sen var det bara jag o elin som jobbade idag och jag tror att alla var ute och shoppade! Sinnes va mycket människor det var :O
Jag var ännu klantigare också kanske jag ska tillägga. Jag skulle stänga Paus och skulle ta in soppan till diskrummet för att hälla ut den. Självklart är den supervarm och mina fingrar håller på att smälta. Men ca 5 cm innan jag skulle sätta ner soppbehållaren, tappar jag greppet och det låg soppa överallt! En skön svordomsramsa kom snabbt ur munnen på mig xD haha ååh orkar inte mig själv.
SEN skulle vi ta sista disken, jag skulle ställa en kopp på diskbänken, men på något jävla vänster tyckte jag att den passade bättre på golvet i massa delar. Jag är jäkligt dyr i drift tydligen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0