Drömmar kan prata

Drömmar kan vara väldigt skrämmande ibland. Jag har drömt om folk osv och sen när jag vaknar saknar jag dem hur mycket som helst. Inatt drömde jag om en förut nära vän som nu har skaffat en flickvän som är svartsjuk eller ngt och nu hör han inte av sig längre (ja hanna du fattar vem det är). Det tycker jag är så sjukt tråkigt. Så vad händer när hans flickvän gör slut då? Kommer han att stå där ensam och fundera över vart hans riktiga vänner tog vägen eller?
Fuu, en gång i tiden var jag precis likadan, men sedan insåg jag själv att jag var fan ensam då jag inte hade min andra halva så att säga. Det tycker jag sög sjukt mycket och därför tog jag tag i det. Ni som orkar läsa det här och tycker att jag har en poäng, gör något åt det. För er själva eller säg till era vänner!
Med det vill jag bara avrunda och säga att vänner betyder mer än vad man tror och det är viktigt att ta vara på dem medan dem finns där :)

Kommentarer
Postat av: HANNA (caps)

i know i know....

2011-02-10 @ 15:45:32
URL: http://harryboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0