gullegummor

godmorgon på er :)
Igår blev jag som sagt inskolad på aktrisen och det blev rätt sent osv och jag önskar att jag hade kunnat säga att jag gick o sov på en gång, men jag satt uppe och skrev på historian. Sen så blev det nå grejs så jag blev sjukt frustrerad och inte kunde sova - ångest!
Men iaf, på inskolningen så fick jag inte göra så mycket eftersom att jag egentligen bara ska iaktta så jag ser hur det fungerar. Men jag känner att det där kommer jag att klara av tillslut och det känns ju bra :) Det var jättegulliga damer där jag var just igår, men man måste upprepa allt några gånger så att dom hör och sen glöms det bort inom 15 minuter så man måste upprepa igen. Gullegummor :)

Nåväl, idag äre dödsloppet som gäller igen. Jag är inte ett dugg taggad med tanke på min lilla sömn osv, men förhoppningsvis så ska jag väl kunna hålla ögonen uppe :)
aja, vi hörs senare.
Åh, jag saknar tiden då allting bara var så enkelt och då det bara var vi

Kommentarer
Postat av: jag

ja.. alltså förut.. vars var alla bekymmer?? Bekymmerna man hade då var typ att man var kär i två personer samtidigt.. TYP. Det som suger med att bli äldre är just alla bekymmer. Men trots alla bekymmer så kommer det ändå alltid vara viiii, camilla! <3

2011-02-04 @ 14:42:11
URL: http://elinawikberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0