I'm going home

Tjosan och jaaa jag lever ;) Som vanlig.
Äntligen är det fredag, sjukt efterlängtat kan jag då säga. Inte för att det blir utgång eller så, men slippa skolan, hehe.
Ikväll eller vid halv 5 tiden kommer mamma och hämtar mig för att jag ska hem till skogen och vara där ikväll. Imorgon ska vi fara till Övik och se någon revy, vet ej vad det är för något, för att farmor har fyllt år. Så det är som hennes present :)
Sen ska jag även försöka se till att få bort lite körteori från axlarna som väger tuuungt. Jag försökte läsa om det när jag kom hem från skolan, men gissa hur det gick..... jag somnade ^^ lol.
.
Älsklingen gjorde hemmagjorda hamburgare en kväll och var gullig med mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0