ja hejsan

god eftermiddag pluttar :) Jaaa, jag lever!
Min dag började redan halv 6 idag eftersom att jag skulle jobba. Så jag jobbade från 7-12 och sedan en snabbis på stan sen till lägenheten och sen gymmet! Phew... Jag sprang ändå 4,8 km, intervaller då. Jag tror jag ej är skapt för att vara en distanslöpare, i fotbollen har jag alltid tränat intervaller och jag är så van vid det så det får bli så. Efter det så gymmade jag o syrran lite. Mycket skönt :)
-
Nuuu, ska det bli dusch och sen ifyllnad av en papper med mitt banknr och hela tjottablongen så jag kan få lön ;P Sweet, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hon har inte ringt... lesen påni :(

2011-02-15 @ 17:01:36
URL: http://harryboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0