min helg

tjeeeenare mannen, lever ni efter helgens bravader?
Min helg blev faktiskt riktigt lyckad.
I fredags: då var jag bara hemma och ah, det sög som fan!
'
lördag: klev upp rätt tidigt och hämtade upp massa folk och åkte senare till Astor för att vi skulle överraska Lyttis. När lyttis hade kommit (hehe..) osv så åkte vi iväg till skeå för boda borg. Påväg dit "råkade" jag köra lite bil, hehe. Marcus blev paff när bilen inte stod på sitt ställe när han hade tankat ;)
Okej, men mitt lag kom 2a = inte sist, så det är lugnt.
Vi åkte hem till haga (jag o marcus) och sen bytte vi om, tog en öl/cider och fick sedan skjuts till olles vid halv 8. Vi hade ju typ inte ätit något under hela dagen så vi var vrååålhungriga. Men vi fick in maten vid kvart i 9!!
Efter det satt vi kvar och drack öl och hade mycket trevligt. Träffade även på josse och linnea, Alex, amanda osv. Riktigt kul och länge sen!
Vi drog hem till matte lite senare för "efterfest". Lyttis däckade och vi andra var sjukt slitna. När vi skulle gå hem till oss så var jag så trött så jag orkade inte stå på mina ben, hahaha. Eller typ iaf. Så då skrattade jag ihjäl mig osv.
'
söndag: Hej baksmälla! Nejdå, men mest ont i huvudet och illamående... Men sånt är vi bra på att bota oss emot med - BAKISPIZZAAAA!
Sen har vi bara slappat resten av dagen. Förutom när jag var tvungen att tvätta, men det gills typ inte. Sen har vi legat i soffan hela dagen typ och halvt sovit. Vi var inte hugriga till middagen och då var klockan lite efter 7 så vi kände att vi ville ha göttes till solsidan, så vi gick ner till Coop. Vi kom hem med - chips, nötter, dricka, juice, lite godis, semlor.
Jajjemäään, middag och kvällsfika på samma gång ;) Aj lajk. Blir dock sjukt mycket träning i veckan för att få bort all alkohol och onyttigheter ^^
'
har dock ingen bild att bjuda på :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0