nostalgisk kväll

åh vad jag har haft mysiga samtal ikväll med folk och det har ägt sönder. Eller asså det får en att minnas hur de var förut och hur "speciellt" allting var.
Aja, ikväll har jag inte gjort så mycket faktiskt. Åt goood tårta hos farmor för hon fyller år idag och sen så har jag pluggat lite samhälls och sen bara pratat med folk. Mysmys!
Jag har även kollat upp motiv för tatueringar igen. Jag vill verkligen ta tag i det här nu och göra något snyggt men ändå betydelsefullt. Funderar på något på handleden eller något liknande, men det kan ju ändras lika ofta som man går på toa.

Nu ska jag ta mig i kragen och sova! Saknar marcus, måste sova ensam ikväll :( :( :( Dock så kan jag lukta på mina egna fisar istället för någon annans (läs: marcus) ................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0