2011

Vafan, det är 2011 människor! Det här är året jag kommer att minnas hela mitt liv. Det känns som om mycket kommer att hända.
  • Studentmössorna kommer
  • Balen
  • 100 dagars festen och alla andra fester innan studenten
  • TA studenten ....!!
  • Jobbajobbajoobbaa
Kan ni förstå att jag ska ta studenten? Jag är i chocktillstånd typ. Jag kan inte smälta att vi alla ska stå där förhoppningsvis en vacker dag och skrika "FYFAN VA VI ÄR BRA". Asså jag är ju "lillan" i familjen, den yngsta familjemedlemmen och ska jag ta studenten? Haha, fan va gammal jag är.. Det känns som om jag borde gå i skolan för alltid. Oj, haha det här blev typ mycket för mig att ta in i huvudet (igen). Jag är så glad men samtidigt så chockad och förvånad kanske man kan säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0