Fyfaaaan för Elina!

Asså inatt, jag tror jag inte har varit så arg i hela mitt liv på en person. Måste bara säga att jag blev tillsammans med Alexander Rybak, men det har inte med saken att göra. Här kommer det - Jag hade fyllt år och av mamma och pappa så hade jag fått 4 biljetter, tur och retur resa till Barcelona där EDGUY spelar (därav två biljetter till). Jag hade alltså fått två flygbiljetter och två konsertbiljetter. SJÄLVKLART frågade jag Elina om hon ville med men hon sa nej för hon skulle vara med en kompis ............ Assåå vaa?? Typ gratisresa och gratis konsert i Barcelona med Edguy och hon ville alltså inte följa med! Haha jag kan fortfarande inte släppa det :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0