hej igen!

nu var det ett jävla tag sen det hände något på denna blogg. Nästan så att den har blivit mossig/alldeles möglig osv. Men, hoppas ni överlevde ett sånt fett magplask av mig och att vi kan gå vidare. Nu SKA jag bli bra. Punkt. (A)

Sammanfattningsvis för förra veckan så kan jag väl säga att jag har gjort ... ingenting. Det är visserligen rätt skönt, men aaa, kanske inte alltid. I lördags firade vi pappa som fyllde 25 , typ. Grattis till han.

Denna sköna måndag då? Jo jag håller just nu på att bränna en burgare i köket bara för eran skull, vilket är en stor uppoffring av min sida.
Jag börjar idag 14.20 och egentligen hade jag tänkt att gå ner till körskolan innan jag börjar, men idag så ska jag se ett avsnitt oth (till maten) och sen ska jag plugga i körkortsboken. Punkt. Fan va bra jag lät ;)

Kommentarer
Postat av: josse

hahaha fan vad nasty om roger skulle va 25!!

2011-01-24 @ 11:05:24
URL: http://josefinehammarstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0